TAASTRUP KUNSTFORENING

21. AUG - 27. SEPT // UDSTILLING:

FINN BORCH & CECILIE VON HIELMCRONE

SKULPTURER

FERNISERING 21/8 KL 19.30

TAASTRUP KULTURCENTER

1. OKT - 31. OKT // UDSTILLING:

MAIKEN HEJNFELT

UDSTILLER MALERIER

FERNISERING 30/9 KL 19.30

TAASTRUP KULTURCENTER

OPLEV KUNSTEN

SØNDAGSTUR FOR MEDLEMMER OG ANDRE INTERESSEREDE

SØNDAG D. 12. MAJ

(TILMELDING SENEST 5/5)

ERHVERVSSPONSORAT

Sponsoratet indebærer at en virksomhed kan tegne et eller flere sponsorater af. 1500,- kr/år. For dette sættes virksomhedens navn/logp på invitationer, webside og facebook. Sponsoratet giver mulighed for at en person kan deltage på generalforsamlingen og i kunstlodtrækning (dog uden stemmeberettigelse ved eventuelle medlemsafstemninger). Yderligere modtagr firmaet en medarbejdergave i form af et års gratis medlemsskab af Kunstforeningen til en navngiven person. Perioden for medlemsskab varer normalt fra 1. september - 31. august.

Hjælp gerne med at udbrede dette gode tilbud i jeres omgangskreds og kontakt en af os i bestyrelsen for at tegne firmasponsorat(er).

FORENINGENS SPONSORER

Nielsen Glas, Kuldyssen1 Taastrup  •  Danske Bank, Taastrup  •  Dansø Forsikringsmæglere v/Jon Nielsen, Taastrup

Produktionsskolen Greve og Høje-Taastrup • Taastrup Tandlæge Center, Marievej 1

Bergendorff, Taastrup Hovedgade 68  TBF-Byg, Kuldyssen 6A