TAASTRUP KUNSTFORENING

25. FEB - 9. APRIL UDSTILLING:

EKSPERIMENTER OG TILFÆLDIGT KAOS

v. BIRGITTE FYLKING

FERNISERING 25/2 KL 19.30

TAASTRUP KULTURCENTER

11. APRIL - 7. MAJ:

BILLEDSKOLENS ÅRSUDSTILLING

ALLE ELEVER PÅ HØJE TAASTRUP BILLEDSKOLE UDSTILLER DERES VÆRKER FRA 2018/19

FERNISERING

FOR ALLE INTERESSEREDE

11/4 KL. 17-18

TAASTRUP KULTURCENTER

ERHVERVSSPONSORAT

Sponsoratet indebærer at en virksomhed kan tegne et eller flere sponsorater af. 1500,- kr/år. For dette sættes virksomhedens navn/logp på invitationer, webside og facebook. Sponsoratet giver mulighed for at en person kan deltage på generalforsamlingen og i kunstlodtrækning (dog uden stemmeberettigelse ved eventuelle medlemsafstemninger). Yderligere modtagr firmaet en medarbejdergave i form af et års gratis medlemsskab af Kunstforeningen til en navngiven person. Perioden for medlemsskab varer normalt fra 1. september - 31. august.

Hjælp gerne med at udbrede dette gode tilbud i jeres omgangskreds og kontakt en af os i bestyrelsen for at tegne firmasponsorat(er).

FORENINGENS SPONSORER

Nielsen Glas, Kuldyssen1 Taastrup  •  Danske Bank, Taastrup  •  Dansø Forsikringsmæglere v/Jon Nielsen, Taastrup

Produktionsskolen Greve og Høje-Taastrup • Taastrup Tandlæge Center, Marievej 1

Bergendorff, Taastrup Hovedgade 68  TBF-Byg, Kuldyssen 6A