TAASTRUP KUNSTFORENING

12.NOV - 13.DEC UDSTILLING:

AKVARELGRUPPEN HØJVANDE

7 KUNSTNERE UDSTILLER

FERNISERING  MANDAG 12/11 KL.19.30

TAASTRUP KULTURCENTER

EFTERÅRSTUR:

KUNSTFÆLLESSKABET SURROGATEN

23/9 KL 10.45-13

HEDEHUSENE

OKTOBER - NOVEMBER:

RICO HVAM

UDSTILLING AFSLUTTET

TAASTRUP KULTURCENTER

ERHVERVSSPONSORAT

Sponsoratet indebærer at en virksomhed kan tegne et eller flere sponsorater af. 1500,- kr/år. For dette sættes virksomhedens navn/logp på invitationer, webside og facebook. Sponsoratet giver mulighed for at en person kan deltage på generalforsamlingen og i kunstlodtrækning (dog uden stemmeberettigelse ved eventuelle medlemsafstemninger). Yderligere modtagr firmaet en medarbejdergave i form af et års gratis medlemsskab af Kunstforeningen til en navngiven person. Perioden for medlemsskab varer normalt fra 1. september - 31. august.

Hjælp gerne med at udbrede dette gode tilbud i jeres omgangskreds og kontakt en af os i bestyrelsen for at tegne firmasponsorat(er).

FORENINGENS SPONSORER

Nielsen Glas, Kuldyssen1 Taastrup  •  Danske Bank, Taastrup  •  Dansø Forsikringsmæglere v/Jon Nielsen, Taastrup

Produktionsskolen Greve og Høje-Taastrup • Taastrup Tandlæge Center, Marievej 1

Foreningen er støttet af Kulturelt Samråd i Høje Tastrup